bijna klaar voor de start - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van iny heesen - WaarBenJij.nu bijna klaar voor de start - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van iny heesen - WaarBenJij.nu

bijna klaar voor de start

Door: inyheesen

Blijf op de hoogte en volg iny

28 Augustus 2011 | Nederland, Ermelo

Nou, donderdag is het zo ver, dan gaat mijn grote avontuur beginnen, ik heb er erg veel zin in, kan bijna niet wachten tot het zover is.
Gerdy komt mij ophalen in Accra, we maken vrijdag een site seeing(verrassing), dus alvast een leuk begin en dan reizen we zaterdag naar het weeshuis in Sunyani(de hele dag reizen), ik ben benieuwt!

Maar eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties,wensen(van de lukaskerk zelfs een fles vol),kadootjes, geld, knuffels enz. Het was overweldigend, dank jullie wel allemaal!

Leuk als jullie blijven reageren, want ik zal jullie best missen en blijf natuurlijk ook benieuwt hoe het met jullie gaat.(anders loop ik zo achter als ik terug ben)

Vandaag heb ik de koffers van de zolder gehaald en alvast wat spullen ingepakt.1 koffer met spullen die ik gekregen heb om mee te nemen zoals kinderkleding,speelgoed,pennen enz. enz. De andere koffer met spullen voor mijzelf, en dan is de kunst om te minimaliseren want wat neem ik mee en vooral wat niet voor een half jaar....
groetjes iny

  • 28 Augustus 2011 - 21:27

    Marianne Bos:

    Dag Iny

    Goede reis en toi, toi, toi!


  • 29 Augustus 2011 - 11:36

    Christa Klaver:

    May the road rise up to meet you,
    may the wind be always at your back.
    May the sun shine warm upon your face,
    the rains fall soft upon your fields
    and until we meet again,
    may God hold you
    in the palm of his hand.

    Met deze oude keltische zegenbede wens ik jou een onvergetelijk avontuur toe!

    Liefs,

    Christa

  • 30 Augustus 2011 - 06:29

    Tanja:

    Hey Iny,

    Nog 2 nachtjes slapen.. Wens je een hele goede reis en een ontzettend fijne tijd in Ghana toe. Stoer van je hoor.

    groetjes, tanja

  • 30 Augustus 2011 - 14:02

    Emma:

    Hoi Iny,

    Have a good flight! En geniet van alle mooie dingen die je ongetwijfeld gaat meemaken.

    Sawadee vertrekt inmiddels met 6 deelnemers (de helft heeft zich al aangemeld) en Jolinka tours met 3 (1 is aangemeld). Hoop echt dat we elkaar gaan zien met de kerst in Ghana.

    Groetjes

  • 04 September 2011 - 17:13

    Henny En Frans:

    Beste Iny,
    Voor ons ligt het briefje dat wij in de Lukaskerk kregen. Ik dacht vanavond: "Laat ik eens kijken hoe vruchtbaat je bent geweets met het beschrijven van je reis en de eerste indrukken. Jammer, daar heb ik niets over kunnen vinden. Het laatste bericht dat ik vond ging over het inpakken van de koffers. Ik denk echter dat je daar nu niet mee mee bezig bent.
    En misschien is het wel zo dat het niet makkelijk is om via de compouter deze site bij te houden. Maar goed, van hieruit groeten we jou en kijken een volgende keer of je de koffers inderdaad hebt meegenomen en of je op de bestemde plaats bent gearriveerd.
    Hartelijke groet!!
    Hennie en Frans

  • 05 September 2011 - 10:37

    Hanneke:

    Hoi Iny,

    Hoe is het? Ben je goed aangekomen en heb je het naar je zin? Ben heel benieuwd naar je ervaringen en hoop dat je een geweldige tijd gaat hebben.

    groetjes,
    Hanneke

  • 05 September 2011 - 19:54

    John:

    he iny,
    hopelijk ben je goed aangekomen ..althans met het vliegtuig in ghana. ik ben benieuwd of je al een beetje geaclimatiseerd bent . veel sterkte ,plezier en waardevolle ontmoetingen

  • 06 September 2011 - 13:09

    Truus Schouten:

    Lieve Ini, ik volg je met belangstelling. Geniet er van. Groetjes (tante) truus

  • 09 September 2011 - 20:39

    Hennie En Johanna:

    hoi iny, zojuist je voicemail ingesproken met een leuk berichtje.
    Je foto is uitnodigend. Fijne periode,
    h.groet, hennie en johanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2012

laatste dagen in het kinderhuis....

27 Januari 2012

collega kinderhuizen

23 Januari 2012

oud en nieuw

17 Januari 2012

Rondreisje met Hennie en Johanna

10 Januari 2012

kerst 2011
iny

hallo allemaal

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 44732

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 05 September 2013

ghana

01 September 2011 - 12 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: