weerzien met de kids - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van iny heesen - WaarBenJij.nu weerzien met de kids - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van iny heesen - WaarBenJij.nu

weerzien met de kids

Blijf op de hoogte en volg iny

01 September 2013 | Ghana, Sunyani

dinsdag 20 aug.
Ik ben nu wel erg benieuwt hoe het met de kids gaat.
Na het ontbijt eerst wat boodschappen doen in het centrum. Mijn geheugen doet het nog goed want ik wist de weg nog, de winkel met de kunstbillen, de winkel waar ik de lakschoenen voor de kinderen heb gekocht, de lapjeswinkel, de kruiwagenjongens zitten er nog en het internetcafe, enz.
We kopen koekjes voor de kinderen en ijs en gaan er een leuk feestje van maken. Gerdy wist wel dat Bianca zou komen maar niemand wist dat ik er ook zou zijn, leuk! Rond half 1 waren we er en ze gingen net eten. Dat komt goed uit, ijsje voor toe...
Dan lekker kletsen, de kinderen zijn een weekje naar het kinderhuis in Bolga geweest, wat leuk zo'n samenwerking, ze hebben het geweldig gehad!
Ze moeten natuurlijk vlechtjes in mijn haar maken en ik geef de notebooks, we maken foto's. Het geld voor schoolboeken en uniformen geef ik aan Gerdy, ik geef iedereen voor school (die begint volgende week)2 pennen, een potlood, gummetjes enz. Natuurlijk ook ballonnen en we eten de koekjes op.
Ook een leren voetbal, want zowel de jongens als de meisjes houden van voetbal.... Wat gezellig allemaal, genieten. Dan naar de buren kijken hoe het met de tweeling is, nou die kunnen al lopen.
Even bij Gerdy echte koffie drinken(ik had weer koffie voor haar meegenomen)en bijkletsen. De kleinkinderen zijn in Amerika, het h.h. personeel in huis is weg dus Gerdy en Moses zijn samen en genieten daarvan.
Helaas voelt Bianca zich ziek dus we gaan terug naar het guesthouse.
Het was geweldig om ze weer te zien en te verwennen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Sunyani

ghana

Na anderhalf jaar terug in ghana

Recente Reisverslagen:

27 September 2015

Mole park

26 September 2015

afscheid van de kinderen

26 September 2015

reilen en zeilen in het kinderhuis

23 September 2015

de pastoor, de markt en feest!

19 September 2015

nog steeds leuk...
iny

hallo allemaal

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 44785

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 05 September 2013

ghana

01 September 2011 - 12 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: