zondag - Reisverslag uit Accra, Ghana van iny heesen - WaarBenJij.nu zondag - Reisverslag uit Accra, Ghana van iny heesen - WaarBenJij.nu

zondag

Blijf op de hoogte en volg iny

31 Augustus 2013 | Ghana, Accra

18 augustus 2013
Wakker met gospelmuziek van een transistorradiootje is ook wel weer anders dan anders. Om 6 uur smorgens de preek luisteren.
De moeder en dochter gaan vandaag familie bezoeken en vertrekken rond 8 uur, dus B en ik hebben het rijk alleen.
Eerst lekker uitje bakken en dan samen de was doen, met de hand en koud water(niet te veel want water is schaars, alhoewel het heeft gisteren aardig geregend dus er is weer een voorraadje in de regentonnen die overal staan) We even wennen bv mijn spijkerbroek met de hand.
Na gedane arbeid is het goed rusten! dus wij gaan naar beneden in het centrumpje op een terrasje wat drinken en uitrusten....
Dan bij een ander tentje gebakken jam halen(soort frites maar dan anders)en op straat opeten. Daarna koffer pakken want morgen vertrekken we naar Sunyani, ongeveer 8 uur rijden, dus op tijd weg.
Het avondeten is lekkere pindasoep met kip(die ook naar kip smaakt!)
De familie bedanken en vroeg slapen. Jammer dat we weg moeten, het is heerlijk hier midden in de natuur met alle dieren die vrij rond lopen en ook heel relaxed zijn...