spelen met de kids - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van iny heesen - WaarBenJij.nu spelen met de kids - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van iny heesen - WaarBenJij.nu

spelen met de kids

Blijf op de hoogte en volg iny

03 September 2013 | Ghana, Bolgatanga

De kinderen hebben deze week nog vakantie, dus vinden het leuk om samen van alles te ondernemen...
Ik ben dol op pannekoeken dus ik had een pak mix meegenomen en een potje nutella, dus de kinderen mochten pannekoeken eten en natuurlijk moest maama Laady eerst proeven!
De meisjes zijn dol op bloemen, dus wilden eerst bloemen plukken voordat ze op de foto gingen, daarna gingen ze een soort bloemendans doen erg leuk en aandoenlijk ook vooral.
Waterbalonnen zijn ook altijd succes verzekerd, eerst een half uur bezig om ze te vullen, de kids helpen enthousiast mee, de voorpret is ook al leuk. Daarna mag iedereen een ballon pakken en dan nog een. Nou het werd een ongeorganiseerde bende want de jongens waren sneller en voor mijn gevoel binnen een minuut waren alle 100 balonnen op en iedereen nat....
De video,s waren ook een succes iedereen een hoed van een langwerpige ballon was ook lachen!
Iedereen bedankt voor het meegeven van al dit speelgoed, de kinderen hebben genoten zoals je kunt zien op de foto's.

• 04 September 2013 - 21:00

Alex Kleijnen:

hoi Iny
    Leuk & interessant om over je wedervaren in Ghana te lezen. Ik wist geeneens dat je weer in Afrika zat.
    Prachtige foto's. Blijf gezond en geinspireerd. Hartelijks, Alex