daar ga ik weer... - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van iny heesen - WaarBenJij.nu daar ga ik weer... - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van iny heesen - WaarBenJij.nu

daar ga ik weer...

Door: iny

Blijf op de hoogte en volg iny

12 Augustus 2015 | Ghana, Bolgatanga

Lieve allemaal,

30 augustus vertrek ik weer naar Ghana, ik was niet van plan om te gaan, maar samen met Bianca is het toch wel erg leuk!
Eerst een aantal dagen in Accra, zakelijke dingen regelen (daar zijn voldoende banken omgeld te pinnen, wisselen. Bekenden bezoeken, vliegticket regelen voor de binnenlandse vlucht enz.dus druk druk...
Daarna naar Bolgatanga waar we verblijven in het kinderhuis van Maama Laadi (ben ik in 2013 ook geweest), leuk om weer bij te kletsen, iedereen weer te zien en benieuwt wat ik allemaal voor ze kan doen!
Hopelijk is er ook nog tijd om een paar dagen naar het wildpark te gaan.
Dus ben nu van alles aan het regelen. Het visum aanvragen ging minder soepel dan de vorige keren,maar dat was voor mij wel even een voorproefje van hoe dingen ook alweer gaan in Afrika.
Ik heb weer van alles gekregen om mee te nemen,potloden en pennen voor de kinderen, telefoontjes voor de oudere kinderen en wat opbrengst van de armbandjes om een tel kaartje te kopen.
Ook laptops en wat geld om een soort dongel te kunnen upgraden voor internet(als er bereik is) Ook Geld om te kunnen kopen wat op dat moment nodig is(in 2013 waren dat fietsen)
Iedereen nogmaals bedankt voor de bijdrage in welke vorm dan ook!
Ik laat jullie natuurlijk de reactie van de kinderen weten...

Nog 18 dagen, ik kan niet wachten

tot mijn volgende bericht,
liefs iny

• 16 Augustus 2015 - 17:37

Frans Molemaker:

Wij wensen je straks, na de 30ste, een fijne tijd toe.
    Groet!
    Hennie en Frans